Re: [Czuwaj] 4 żywioły

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 28 Kwi 2008, 14:11:25 CEST

W dniu 28 kwietnia 2008 11:12 użytkownik Maciej Syska <msyska w czarna13.pl>
napisał:

> Heh... (żeby nie było, że wzdycham tak samo ;))
> Czyli rozumiem, że obserwujemy powrót do korzeni ;)... Z tego co piszesz
> wynika, że kolekcja ZHP nie będzie kontynuowana po wyprzedaży obecnych
> zapasów magazynowych w rozmiarach XXS i XXL. Szkoda, bo chyba zauważalny był
> jednak pewien entuzjazm harcerskich "dołów" związany z nowoczesnymi
> elementami ubioru harcerskiego. Straciliśmy alternatywe dla nieśmiertelnego
> USa :(... A to wbrew pozorom ma, myślę, istotne znaczenie także dla
> atrakcyjności harcerstwa w oczach młodych ludzi (innych niż modelarze ;)).

To prawda. Dodam tylko że zarówno w oczach Ewy Prędki (poprzedniej członkini
ds wizerunku) jak i Doroty Całki (obecnej) kolekcja i cały pomysł z nią
związany cieszyła się dużą popularnością. Szkoda że nie przekładało się to
na realia... A wystarczyłoby żeby któraś GK zauwazyła jak wazne jest to dla
wizerunku... Ale nic. NIE OPŁACA SIE PANIE! :]