[Czuwaj] 4 żywioły

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Pon, 28 Kwi 2008, 11:12:51 CEST

Michał Górecki pisze:
> Finansowy raport był bezlitosny - towar za mało się rotuje.
>
> No i tak w pewnym momencie okazałem się mało przydatny - może moje pomysły
> źle się rotowały ;))))
>
> Więc Maćku, nawet jeśli znajdą się inni fanatycy którzy zamiast mnie będą
> tam wyznaczać nowe kierunki rozwoju to w warunkach kiedy władze różnych
> szczebli będą myślały o kolekcji ZHP jako wolno rotującym się towarze a nie
> o elemencie ubioru potrzebnym do harców - to z miejsca nic nie ruszy. Tylko
> nadal będzie sobie powolutku pełzało. Wszystko wraca do naturalnego stanu
> rzeczy.

> [...]
Heh... (żeby nie było, że wzdycham tak samo ;))
Czyli rozumiem, że obserwujemy powrót do korzeni ;)... Z tego co piszesz
wynika, że kolekcja ZHP nie będzie kontynuowana po wyprzedaży obecnych
zapasów magazynowych w rozmiarach XXS i XXL. Szkoda, bo chyba zauważalny
był jednak pewien entuzjazm harcerskich "dołów" związany z nowoczesnymi
elementami ubioru harcerskiego. Straciliśmy alternatywe dla
nieśmiertelnego USa :(... A to wbrew pozorom ma, myślę, istotne
znaczenie także dla atrakcyjności harcerstwa w oczach młodych ludzi
(innych niż modelarze ;)).

Mam jednak wrażenie, że niezależnie od kwestii asortymentu pozostaje też
kwestia standardu obsługi klienta, komunikacji, promocji i tym podobnych
i ciekawe jaki w tych kwestiach jest bilans 4Ż. Z mojego punktu
widzenia/siedzenia dość jednoznaczny niestety.

Heh... Nie powiem, żeby mnie twoja odpowiedź usatysfakcjonowała, ale cóż...
pzdr,
M.