Odp: [Czuwaj] nic się nie dzieje?

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 6 Sie 2008, 11:01:10 CEST

Dnia 5-08-2008 o godz. 23:41 steppenwolf44 w op.pl napisał(a):
> Jak widzę po małej ilości meili na liście, w Związku nic się w tej
> chwili nie dzieje? Żadnej dużej imprezy, międzynarodowego zlotu,
> spotkania ze skautami z dwudziestu kilku krajów?
>
> No dobra, rozumiem. Zlot Silesia 2008 nie jest tak duży i nie budzi
> takich emocji jak Kielce, jedzenie nie jest tak kontrowersyjne i jak
> dotąd nie było żadnej katastrofalnej ulewy... więc pewnie rzeczywiście
> nie ma o czym pisać ;P
>
> Pozdrawiam, Michał

Michał,
może zamiast na modę Czesia pytać podchwytliwie,
napisz nam co się tam dzieje :):):)

ale jak chcesz, ja mogę wrzucić kij w mrowisko :P

dojeżdżam na Silesie co tydzien na weekend,
patrzyłam jak się buduje, otwiera
niebawem obejrzę jak się będzie zamykała

Jak dotąd jeden tylko zgrzyt
pokaz technik policyjnych
kilka godzin po ekumenicznej modlitwie o pokój
ktoś we mnie celował z karabinu.

poza tym, zlot odbywa się,
niegorzej niz inne zloty Skautow Europy Środkowej
może nawet lepiej miejscami, niż poprzednie?

Pozdrawiam
Anna Nowakowska

Rzuciła go dziewczyna... By o tym zapomnieć pojechał na Hawaje.
Niestety, pojechała tam też jego EX z nowym narzeczonym u boku.
Film twórców WPADKI -> CHŁOPAKI TEŻ PŁACZĄ <- w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fchlopaki.html&sid=442