RE: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend z wdrażania opisu funkcji

Jedrula jkuny w interia.pl
Pią, 8 Sie 2008, 16:48:07 CEST

Czy to jest wartościowe i ważne, to dla mnie trudno ocenić. \
Może to taki marketingowy chwyt, żeby się naród zgłosił na warsztaty.

Na pewno jest tak, że w strategii ZHP jest napisane, że musimy opisać
funkcje w ZHP, więc CSI wychodząc naprzeciw robi warsztaty na ten temat.

Jędrzej
___________________

Ola Kozubska napisała w imieniu CSI ZHP:

> Już teraz zapraszamy członków komend chorągwi i komend hufców na
> warsztaty dotyczące wdrażania opisu funkcji.

a na stronie kształcenia ZHP znalazłem, co następuje:
-----
Opis: Warsztaty dla członków komend chorągwi wdrażające opisy funkcji jako
element systemu motywowania kadry w ZHP. Jako efekt warsztatów komendy
chorągwi otrzymają narzędzie do opracowania pakietów opisów kadry chorągwi
i hufców.

Umiejetności: Uczestnicy warsztatów będą po szkoleniu umieli stworzyć
profil osoby oraz opis danej funkcji na poziomie chorągwi i hufca. W
ćwiczeniach udoskonalą system oceny realizowanych w ramach kontraktu
opisów funkcji.
----

A czy mogę poprosić o informację, lub ew. link do informacji, dlaczego
jest to takie wartościowe i ważne, i w jaki sposób nabycie umiejętności
"stworzenia profilu osoby i opisu funkcji" ma poprawić funkcjonowanie
kochanej organizacji naszej. Jednocześnie zaciekawiło mnie, czy ktoś w ZHP
zamierza zawierać ze mną kontrakt? Chyba że coś źle zrozumiałem. Jest taka
możliwość, bo ze znalezieniem podmiotów i orzeczeń w powyższych zdaniach
było trochę kłopotu.

Ja tam jestem prosty inżynier. Ale praktyka w zarządzaniu i motywowaniu,
nie tylko w ZHP zresztą, nauczyła mnie, że połowa nowych teorii z
zarządzania i organizacji to głupoty mające na celu wyciągnięcie kasy od
naiwnych przez firmy szkoleniowe. Mam nadzieję, że powyższe warsztaty
dadzą umiejętności z obszaru tej drugiej połowy, zwłaszcza że CSI ZHP
raczej kasy na tym zrobić nie zamierza.

pozdrawiam wakacyjnie, chwilę przed rodzinnym wyjazdem

Darek Brzuska