Re: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komend z wdrażania opisu funkcji

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Sob, 9 Sie 2008, 12:44:44 CEST

Czesław napisał:

> A jak stopień "wsparcia" będzie zmienny,
> czy też będa pojawiać się elementy.
> to będziesz za każdym razem zmieniać "opis funkcji"
>
> To sugeruje że dłuższe (ile?)
> pełnienie funkcji drużynowego
> jest niewłaściwe.

Też mam wrażenie, że na wszelki wypadek atakujesz...
Na pewno podczas warsztatów będzie okazja do rozmowy na ten temat
i będziesz miał szansę nie tylko atakować, ale też dzielić się swoimi
uwagami i wątpliwościami.

W obu powyższych przypadkach jest to kwestia INDYWIDUALNA, bo taką mamy
metodę pracy.

Pozdrawiam
Ola Kozubska