[Czuwaj] Pytanie o warsztaty dlakomendzwdrażania opisu funkcji

Sob, 9 Sie 2008, 17:53:54 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[7]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dlakomendzwdrażania opisu funkcji
Data: 2008-08-09 15:07:55

ch> I dlatego wolisz "wciskać" co nie napisałem.
ch> To trochę niezbyt OK.

Czesiu, najpierw zarzuciłeś Oli, że myli zadania z funkcją, z czego
wynika, że uznajesz (i słusznie) te dwa pojęcia za rozłączne. Później
wklejasz cytat z A. Filipow, który odnosi się do "zadania" i na jego
podstawie pytasz o "funkcje". Troszkę pętla.

Ryszard