Re: Re[7]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dlakomendzwdrażania opisu funkcji

Sob, 9 Sie 2008, 15:07:55 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, August 09, 2008 2:13 PM
Subject: Re[7]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dlakomendzwdrażania opisu
funkcji

> Tekst oryginalnej wiadomości:
> Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
> Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
> Temat: Re: Re[5]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komendzwdrażania opisu
> funkcji
> Data: 2008-08-09 14:16:22

> ch> A gdziesz Ty to dostrzegasz ?
>
> Niee, Czesiu, za stary jestem na tę zabawę z Tobą w turniej pytań....

I dlatego wolisz "wciskać" co nie napisałem.
To trochę niezbyt OK.

> ch> Tzn. za jakim ?
> ch> Żeby byli objęci czy też żeby nie byli objęci ?
>
> Za takim, żeby byli nim objęci.

Cóz, wypada poczekać na pisemną propozycję
tego jak to sobie w praktyce wyobrażają.

> ch> A tak przy okazji..
> ch> Co
> ch> "....większość (zdecydowana) członków Wydziału Pracy z Kadrą i
> Kształcenia
> ch> GK ZHP..."
> ch> sadzi o funkcjach wybieralnych tj. przewodniczący kregu czy szczepowy
> ?
>
> ch> Czesław
>
> Bez wątpliwości szczepowi powinni nim być objęci.

Macie świadomość że w ich przypadku "suwerenem"
jest właściwie rada szczepu (druzynowi) a nie komenda hufca ?
Podkreslam to bo rada szczepu może mieć zdecydowanie inne zdanie
niż KH (oczywiscie w ramach okreslonych "instrukcją szczepu").
A wtedy pojawia się problem kto będzie "stroną" dla szczepowego.

Czesław