[Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komendzwdrażania opisu funkcji

Sob, 9 Sie 2008, 14:13:29 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[5]: [Czuwaj] Pytanie o warsztaty dla komendzwdrażania opisu funkcji
Data: 2008-08-09 14:16:22

ch> A gdziesz Ty to dostrzegasz ?

Niee, Czesiu, za stary jestem na tę zabawę z Tobą w turniej pytań....

ch> Tzn. za jakim ?
ch> Żeby byli objęci czy też żeby nie byli objęci ?

Za takim, żeby byli nim objęci.

ch> A tak przy okazji..
ch> Co
ch> "....większość (zdecydowana) członków Wydziału Pracy z Kadrą i Kształcenia
ch> GK ZHP..."
ch> sadzi o funkcjach wybieralnych tj. przewodniczący kregu czy szczepowy ?

ch> Czesław

Bez wątpliwości szczepowi powinni nim być objęci.