[Czuwaj] Tatuaż a mundur.

s00hy suchy w harcerstwo.net
Śro, 13 Sie 2008, 16:22:24 CEST

>Tak jakoś wakacyjnie mnie naszło, może to z powodu, że aura sprzyja i
>wszędzie widzę koszulki krótkie :).
>Czy tatuaż przystoi harcerzowi? Jeśli tak to w jakim miejscu?

Sezon ogórkowy w pełni.
Problem wypada czynie wypada, mam za lekko anachroniczny. Podobni jak
"biżuteria a mundur" czy "długie włosy a mundur", "makijaż a mundur".
Zwłaszcza, iż tatuaże dawno już opuściły więzienne getta, i stały się
całkiem ładnym ozdobnikiem. Nie wyobrażam też sobie w jaki sposób miałbym
reagować? Poprosić o zasłonięcie? Wyrazić oburzenie? ;-)

Przy okazji mała prywata. W związku ze zmianą pracy, od 1 sierpnia nie
używam już skrzynki pocztowej: rafal.suchocki(małpa)pse.pl
w harc sprawach proszę kierować pocztę  na suchy(małpa)harcerstwo.net

--
s00