Re: [Czuwaj] tatuaż do munduru?

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 13 Sie 2008, 16:40:54 CEST

| Moim zdaniem też jest to kwestia dość kontrowersyjna.
| Sądzę, że właściwe rozwiązanie jest takie - tatuaż do munduru przystoi
| tylko wtedy, gdy jest zgodny z obrzędowością drużyny albo ogólną
| symboliką harcerską z tym jednakże zastrzeżeniem, że Krzyża
| Harcerskiego nie powinno się tatuować na pośladkach.

A logo ZHP ;)
A logo HSR? ;)

Hmmm, my sobie żarty robimy, ale każdy na tej liście zna z pewnością choć
jeden przypadek wyrzucenia z drużyny, a przynajmniej alarmu czy innej
dziewnej kary za naruszenie godności munduru typu niezwiązane włosy,
pasemka, bransoletka na ręku, kolczyki w uszach. :(((

Chociaż sobie myślę, że jak dziewczyna przez subtelny makijaż, drobną
biżuterię czy ładnie rozpuszczone włosy podkreśla swoją NATURALNOŚĆ, no to
chyba jest to metodyczne, prawda? :D

GC