Re: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 20 Sie 2008, 10:07:55 CEST

> Mysle, ze warto zapytac Wladze: http://www.hom.home.pl/harcerski-osrodek-morski-kontakt.html -> formularz kontaktowy, ewentualnie:
> HARCERSKI OŚRODEK MORSKI
> ul. Żaglowa 2

Rafale, to ja może jaśniej.

Nie chodzi mi o to, zeby rozliczać kogoś co robi w tym czy w tamtym ośrodku.

Chodzi mi o czytelność, którą ZHP sie chwali dookoła.

Dlaczego nie chcemy jasno powiedzieć, ze niektóre nasze ośrodki służą li i jedynie zarabianiu kasy na działalność statową. Moim zdaniem nie ma w tym nic złego. A wręcz przeciwnie!

Szkoda tylko, ze nie chcemy tego uregulować do końca, tylko sciemniamy (w ramach harcerskiego słowa) że prowadzi się tu czy tam jakąs działalnośc statutową. Albo w druga strone, tak rozciaga sie pojęcie działalności statutowej, że prowadzenie komercyjnej kolonii nazywamy realizacją zadań statutowych.

To nieczytelne.

Pisałem o tym nie raz i nie będe powtarzał tych samych tez po raz kolejny. Dziwi mnie, ze nic w tej materii sie nie zmienia w ZHP.

Seascout

PS. A co do HOM. Odwiedziłem parę portów nasd Zalewem Szczecińskim w tym roku. HOM nie ma sie czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, jest bardzo dobrze prowadzoną mariną, usługi są na naprewde porządnym poziomie. Widziałem dużo gorsze porty nad zalewem i w kwestii czarterującego czy usługodawcy usług żeglarskich o HOM nie dam powiedzieć pół złego słowa.