[Czuwaj] Re: Pytanie

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Pią, 22 Sie 2008, 12:17:13 CEST

s00hy pisze:
  > Skąd zatem bierze się te H.G. występujące w wielu żródłach, np tu:
> http://www.encyclopedia.com/doc/1G2-3404707729.html
>
> "His father, Professor H.G. Baden Powell was a vicar and a professor of
> natural science."
>
> Domniemywam, iż to moze to być część tytułu naukowego. Coś jak M.D.

Możliwe to, jednak nie potrafię już tego wyjaśnić.
Wiem tylko, że Powell miał na pewno Baden na imię - tak stoi w akcie
urodzinowym Roberta Stehphenson'a Smyth'a.
oficjalne źródło dla żony:
An Official History of Scouting, Londyn 2006, s.12.

z pozdrowieniami
Kamil Wais

PS. jak się wyjaśni kiedyś ten prof. H.G. to dajcie znać, bom ciekaw :)