Oswiadczenie GK ZHP = Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chinczykomosrodekza dlugi

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 22 Sie 2008, 17:08:47 CEST

I w świetle tych uchwał, które jak już druh Rafał Bednarczyk zauważył są
publikowane na stronach ZHP, należy zapytać, czy prawdziwe jest zdanie z
oświadczenia:

"Sprzedaż prawa użytkowania wieczystego nieruchomości spółce TIAN YU odbyła
się zgodnie z przepisami prawa i procedurami obowiązującymi w  ZHP, a przede
wszystkim zgodnie ze Statutem Związku Harcerstwa Polskiego." ... przez
aktualną GK ZHP.

Może się wypowiedzą prawnicy i specjaliści prawa związkowego, czy GK ZHP
podejmując Uchwałę Głównej Kwatery ZHP nr 139/2008 z dnia 12 czerwca 2008 r.

w sprawie sprzedaży nieruchomości w Szczecinie
http://dokumenty.zhp.pl/pliki/glowny_20080626_00823_u_gk_139_2008.doc

powinna w niej zawrzeć, że nie obowiązuje już Uchwała GK ZHP nr 85/2007 o
przetargowym zbyciu HOMu i nie należy stosować Uchwały nr 167/2005 o w
sprawie zasad gospodarowania majątkiem Związku, która mówi, że przetarg być
powinien.
Pozdrawiam wszystkich,
Jędrzej

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem czy pytasz o to czy poddajesz w wątpliwość?
Bowiem w uchwale GK naszego pełnonocnika jest wyraźny zapis o uchyleniu
uchwały GK dh Hernik.
SW