Re: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

Maciej Trojanowski odie w autograf.pl
Nie, 24 Sie 2008, 18:53:35 CEST

A więc to Wasza plakietka została w kapitanacie :)

Cumowaliśmy tam tuż po Was.

Identyczne zdanie usłyszeliśmy od bosmana.

Pozdrawiam

Jogurt

PS

Zniżki faktycznie konkretne. 6 zł. za jacht w Węgorzewie ;)