Re: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 20 Sie 2008, 10:16:04 CEST

W dniu 20 sierpnia 2008 09:25 użytkownik <seascout w o2.pl> napisał:

> Nadal jesteśmy w ośrodku i
> nasze statutowe zadania będą dalej realizowane - zapewniła Elżbieta
> Chudzik,komendant zachodniopomorskiej chorągwi ZHP.
> =======
>
> Byłem w tym roku w HOM, czarterowalismy stamtąd jacht na rejs po zalewie
> szczecińskim. Rejs zaczynał sie i kończył własnie w HOM.
> Bardzo przyzwoita marina, pełna różnych jachtów, niezbyt tania (nawet po
> udzieleniu nam 5% znizki), ale nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi i
> jakości usług. Wręcz przeciwnie, polecam wszystkim.

> [...]

Rafał tak samo jest w Węgorzewie. Nocowałem tam w tym roku z moim obozem, a
rano zrobiliśmy apel. Bosman powiedział że to pierwszy harcerski akcent od
długiego czasu...

Za to zniżki na cumowanie otrzymaliśmy porządne :)