Re: Re: [Czuwaj] Harcerze oddali Chińczykom ośrodek za długi

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 20 Sie 2008, 10:26:08 CEST

Kolejny kamyczek do mojego ogródka. Dziekuję za te wypowiedź. Kiedy skończymy z kultem wodza? Kiedy w ZHP zacznie się kolegialne zarządzanie? Kiedy juz nie "de facto jedna osoba" będzie odpowiadała za wszystko (ze swoja klika kolegów - bo dzis mamy wyborczy system klikowy) ?

Jedna sprawa a obnaza szereg problemów o których w ZHP mówi się od lat i z którymi nic sie w ZHP nie dzieje...

Ile HOMów musimy stracić byśmy zaczęli zarządzać tym związkiem a nie administrować?

Seascout