Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Jakub Król kiubik w wp.pl
Pon, 25 Sie 2008, 00:03:35 CEST

Filip Springer napisał:
> Być może jest jednak też tak, że zarówno ja jak i ankietowani nie
> maja harcerstwa w sercu za grosz, a pozostała młodzież tak zwana
no nie masz, nie masz, wiemy to nie od dziś!

> I uprzedzając cięte riposty - nie nie chodzi mi o to by z głównej
> ZHP zrobić młodzieżowy portal (choć w sumie czemu nie:) . Bardziej
> chodzi o to by nieco bardziej wyważyć. Bo to co się ukazuje
> najbardziej ucieszy chyba seniorów. Tylko ilu z nich "klika"?

No właśnie, czemu nie? Młodzieżowy portal, nie tylko z newsami harcerskimi a na pewno nie tylko z newsami
"wspominano harcerskie autorytety, dzięki którym dzisiaj – naśladując je – możemy pracować nad sobą."
Może niektórych wiadomości lepiej nie puszczać?

Nie, to złe rozwiązanie. Ale gdyby je przeredagować, gdyby ktoś je przeczytał przed publikacją, spojrzał krytycznym marketingowym okiem, albo chociaż młodzieżowym... Wiele nie trzeba.

Zastanawiam się, ile niezrzeszonych przypadkowych osób trafia dziennie na stronę główną (ot, choćby po zapytaniu "chcę zostać harcerzem" w Google). I niech to nawet będą 2 osoby w wieku harcerskim - to po roku mamy hufiec. Duży hufiec.

A tak go nie mamy.

kiubik

--
pozdrawiam serdecznie
phm. Jakub Król

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 080731-0, 2008-07-31
Przetestowano na: 2008-08-25 00:03:57