[Czuwaj] Strona główna ZHP

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Pon, 25 Sie 2008, 00:15:31 CEST

Dnia 2008-08-25, pon o godzinie 00:03 +0200, Jakub Król pisze:
> Nie, to złe rozwiązanie. Ale gdyby je przeredagować, gdyby
> ktoś je przeczytał przed publikacją, spojrzał krytycznym
> marketingowym okiem, albo chociaż młodzieżowym... Wiele nie trzeba.

Ja tam mocno zorientowany w tym co się na Konopnickiej dzieje nie jestem
ale ZTCW mamy wakat w wydziale promocji. Może ktoś chętny się zgłosi do
GK?

I bynajmniej proszę nie odbierać tego jako stwierdzenie "nie podoba się
to zrób to sam" a jedynie jako zachętę i bodziec żeby to stanowisko
objął ktoś kto się zna na rzeczy.

Pozdrawiam
orcus