[Czuwaj] Trójka na Głodówce

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 26 Sie 2008, 13:55:24 CEST

Trójka będzie nadawała ze schroniska na głodówce przez dwa dni.

29 sierpnia z Głodówki będzie nadawany program Tu Baron (prowadzony przez Adama Pisko) w godzinach 9 - 12.

30 sierpnia, z Głodówki będzie nadawana na zywo Lista przebojów Trójki, prowadzona przez Piotra Barona w godzinach 19 - 22.

http://www.zohylina.glodowka.com.pl/

Seascout

PS. Ja zrozumiałem ze nie będzię żadnej informacji o tym wydarzeniu na stronie głównej (bo na Głodówce nie będzie w tym czasie żadnego biskupa czy ministra, ani zdanej manifesacji patriotycznej nie będzie), więc przekazuję informacje o wydarzeniu listowiczom.