[Czuwaj] ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 15 Gru 2008, 19:17:58 CET

Michal Gorecki napisał:

> Przynajmniej w tym roku oszczędziliśmy Słowakom żenującego widoku
> "ludzi ubranych w namioty" jak to kiedyś żartem nazwali :]

A Ty, Michale, znowu swoje. Ceterum censeo...

MSPANC

BTW. To jednak przynosi pewien skutek. Zacząłem krytycznie patrzeć na
pałatki. Choć w kwietniu na Drodze Krzyżowej w Warszawie moje dzieciaki
przeżyły właśnie dzięki pelerynom / pałatkom. Był deszcz ze śniegiem
miejscami.

BTW2. "Namiot" też trzeba umieć nosić. Regułą jest noszenie pałatki w
wersji płaskiej, a bardzo często widać, że pałatka jest noszona... na lewą
stronę. Wtedy to już ręce i nogi opadają.

Darek - noszący ciemnozieloną kurtkę polarową z kolekcji ZHP. Służy mi w
śniegu w lutym a w lipcu na obozie też się przydaje.