[Czuwaj] ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 15 Gru 2008, 19:26:20 CET

W dniu 15 grudnia 2008 19:17 użytkownik Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał:

> BTW. To jednak przynosi pewien skutek. Zacząłem krytycznie patrzeć na
> pałatki. Choć w kwietniu na Drodze Krzyżowej w Warszawie moje dzieciaki
> przeżyły właśnie dzięki pelerynom / pałatkom. Był deszcz ze śniegiem
> miejscami.
>
> BTW2. "Namiot" też trzeba umieć nosić. Regułą jest noszenie pałatki w wersji
> płaskiej, a bardzo często widać, że pałatka jest noszona... na lewą stronę.
> Wtedy to już ręce i nogi opadają.

Darku, telefon polowy pewnie też gdzieś tam mógłby się przydać. Ale
jak już pisałem nie raz, "nie wydaje mnie sie" żeby powodowało to, że
tajemy się "bardziej sexy" w oczach młodych ludzi :)

g00rek

P.S. To już chyba Kartagina jest nowocześniejsza od pałatki ;)