[Czuwaj] B¦P

Pon, 15 Gru 2008, 22:09:39 CET

Dnia 15-12-2008 o 22:04:52 Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com> napisa³(a):

> W dniu 15 grudnia 2008 21:59 u¿ytkownik Pawe³ Dobosz
> <pavveldobosz w gmail.com> napisa³:

> A z ciekawo¶ci - jak wygl±da³ ów "obrzêd" ?
> To mo¿na oficjalnie drugi raz zapaliæ? :)
>
> g00rek

Ja nie wiem jak wygl±da³a kwestia "trwa³o¶ci ognia" do czasu dojechania do
mojej chor±gwi, ale pamiêtam nie raz, jak wioz³em ¶wiate³ko ze Szczecina
do mojego hufca, samochodem i jakie by³y starania (zawsze zakoñczone
sukcesem) ¿eby nie zgas³o. I potem jestem te¿ pewny, ¿e przez te
parena¶cie dni w hufcu by³o podtrzymywane a wszystkie ¶wiczki by³y od
niego odpalane.

Ale czy w Warszawce g00rek zapalniczki nie u¿y³ wcze¶niej, to nie wiem.
Ryszard