Re: [Czuwaj] B¦P

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 15 Gru 2008, 22:16:53 CET

W dniu 15 grudnia 2008 22:09 u¿ytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisa³:

> Ja nie wiem jak wygl±da³a kwestia "trwa³o¶ci ognia" do czasu dojechania do
> mojej chor±gwi, ale pamiêtam nie raz, jak wioz³em ¶wiate³ko ze Szczecina do
> mojego hufca, samochodem i jakie by³y starania (zawsze zakoñczone sukcesem)
> ¿eby nie zgas³o. I potem jestem te¿ pewny, ¿e przez te parena¶cie dni w
> hufcu by³o podtrzymywane a wszystkie ¶wiczki by³y od niego odpalane.
>
> Ale czy w Warszawce g00rek zapalniczki nie u¿y³ wcze¶niej, to nie wiem.

g00rek nie u¿y³, bo g00rek raczej nie darzy³ nigdy wielk± mi³o¶ci±
wo¿enia zapalonej ¶wieczki :P

A historie (z ró¿nych szczebli) o tym jak to ¶wieczka gas³a (i to po
obu stronach granicy) sobie na razie darujê i pozwolê ¿yæ druhom i
druhnom mitem Tego Samego Ognia ;)))) (mam nadziejê ¿e nie ma tu
fizyków bo sobie by w³osy z g³owy teraz rwali :P)

g00rek

PS Nadal ciekawi mnie Obrz±d Ponownego Rozpalenia :]

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj