[Czuwaj] B¦P

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 15 Gru 2008, 22:19:45 CET

W odpowiedzi na S³awka Wasia

Michal Gorecki napisa³:
> S³awku nie przesadzam. Co to znaczy ten sam p³omieñ? Czym jest
> p³omieñ? Przecie¿ to energia, za u³amki sekund jest ju¿ czym innym...
> To tylko symbol...
>
> Wiem te¿ po prostu jak to w praktyce wygl±da i pewnie nie tylko ja
> wiem. Chocia¿ pewnie nie zawsze...

Symbol i tylko symbol. Zjonizowany ¶wiec±cy gaz w lampionie na pewno nie
przywêdrowa³ z Betlejem. Ale "pozamerytoryczna" warto¶æ symbolu jest taka
du¿a dlatego, ¿e pocz±tek mia³ miejsce w iskrze w Betlejem a nie w iskrze
w zapalniczce w Warszawie. Mam tak± nadziejê, przynajmniej. I nie mia³bym
sumienia wciskaæ komukolwiek kitu o ogniu betlejemskim, gdybym go sam
rozpali³ np. pó³ godziny przed "przekazaniem". ¬le bym siê z tym czu³. Ty,
Michale, pewnie te¿. I prosi³bym wszystkich, którym to obojêtne, by od
symbolu B¦P trzymali siê z daleka.

Kiedy¶ przewioz³em B¦P w samochodzie osobowym z W-wy do Poznania do
rodziny. Nie uwa¿am tego za jaki¶ trudny wyczyn. Odpowiednio dobrany znicz
w metalowym garnku, ustawionym pod nogami na pod³odze ¿eby mieæ pod
kontrol±, i jedziemy.

DB
--
U¿ywam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/