Re: [Czuwaj] Pałatki...

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Śro, 17 Gru 2008, 10:57:30 CET

Nuuu ale wydaje mi się, że dzieci również potrzebują (od czasu do czasu)
poczucia bezpieczeństwa w grupie - tworzą to oprócz obrzędowości (czegoś
nie materialnego) również materialne rzeczy - takie jak mundur.
Przecież drużyny które są podobnie umundurowane wyglądają lepiej i to
nie tylko dla nas harcerzy, a dzięki temu sami harcerze czują się lepiej.

Dnia 17-12-2008 o godz. 10:45 Anna Michalina Nowakowska napisał(a):

> Czemu mamy być podobni do siebie i jednakowi?
>
> Czy ktokolwiek kto patrzy na harcerzy oczekuje od nas jednolitych kurtek?
> Czemu nie możemy być kolorowi, młodzi, różni. każdy inny wszyscy równi :)
>
> to są dzieci :)
>
> To tego typu pogląd jak ten, że harcerze zawsze są grzeczni, skromni i
> cisi. Przecież to jest zupełnie nie o dzieciach.
>
> Pozdrawiam
> Ania

Gdy tłum wybucha radością, przypominasz sobie po co to robisz.
FOOTBALL MANAGER 2009:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FFootballManager.html&sid=586