Re: [Czuwaj] Pałatki...

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 17 Gru 2008, 13:31:13 CET

W dniu 17 grudnia 2008 13:25 użytkownik Piotr Jurgielewicz
<niemy13 w wp.pl> napisał:
> Druhu, jeśli chciałbym być złośliwy to rzekłbym, że mundury też miały
> być fajne a wyszło tak jak zawsze... (bluzy bundeswehry nadal są o niebo
> lepsze)

Zgadzam się w pełnej rozciągłości! Elanobawełna z jakiej zrobione sa
bundeswehry jest najwyższej jakości - bawełna przeplatana z poliestrem
już na poziomie nitki i wiele innych właściwości.

Gdybyśmy szyli mundury z tego materiału koszt koszuli wynosiłby ponad 100 zł.
Przy żebraczych cenach wymuszonych przez same środowisko harcerskie,
nie ma właściwie możliwości żebyśmy nosili mundury tej jakości.

(Chyba że będą szyte w Chinach przez małe dzieci, lub będą to używane
ubrania wyprzedawane po zupełnie zaniżonej cenie).

Nie raz pisałem już jakie są koszty nawet polskiego munduru wojskowego
(dość kiepskiego jakościowo przed "epoką Iraku", czyli osławionego
starego "UeSa". Jakże inne od tych cen które płaca harcerze (czesto za
kradziony towar).