Re: [Czuwaj] Pałatki...

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 17 Gru 2008, 13:59:18 CET

W dniu 17 grudnia 2008 13:53 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Ależ jedno nie wyklucza drugiego.
> Można zorganizować wakacje za 100 zł
> ale trzeba też by wędrownicy umieli
> "...zarabiać i kupować rzeczy o dobrym
> stosunku jakości do ceny..."

Nie o to chodzi. Po prostu czasami mam wrażenie, że w harcerstwie
istnieje swoisty "kult biedy". Nie chcę rozwijać zbytnio, bo się
mądrze pewnie jako "Warsiawiak" zaraz mi ktoś powie, ale temat dla
mnie istnieje. Wszystko po kosztach, wszystko najtańsze i najgorsze,
choć nie raz możnaby pozwolić sobie na coś lepszego. Może kiedyś to
rozwinę jak bardziej przemyślę.

Tak czy inaczej w tym przypadku niezupełnie - bo te ceny są pozornie
niskie. Dobre turystyczne rzeczy można dostać taniej - lżejsze, tańsze
i bardziej wodoodporne. A niskie ceny to jak pisałem często ceny za
rzeczy w taki czy inny sposób wyniesione z jednostki :(