Re: [Czuwaj] BŚP

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 17 Gru 2008, 11:25:41 CET

Dnia 16-12-2008 o godz. 20:46 Katarzyna Delążek napisał(a):
> Właśnie wróciłam z przekazania BŚP hufcom Chorągwi Stołecznej. I jestem
> totalnie zniesmaczona.

> Druga rzecz, jaka mnie "ujęła" to opiekunowie zebranych tam harcerzy -
> niestety na pierwszy plan wybijali się  mocno dojrzali instruktorzy.
> Młodzi
> drużynowi - bo tacy też tam byli - ginęli w tłumie.

Ile druhna ma lat? Pytam z ciekawości.
Też tam byłam. I rzeczywiscie było kilku instruktorów KCH oraz kilku
komendantów hufców. Nie zauważyłam całych hord seniorów.

I zastanawiam się, do której grupy by mnie druhna zaliczyła.
A, że stałam obok mojego drużynowego - młodego a jakże, to pewnie do tej
grupy mocno dojrzałych :)

TO JEST NASZA CHORĄGIEW. Hufce warszawskie, owszem mają wielu młodych i
bardzo młodych drużynowych. Hufce podwarszawskie - mają znacznie starszą
kadrę. I JUŻ. Tak wygląda nasza organizacja poza duzymi miastami. Tam są
dorośli lub bardzo dorośli ludzie, którzy pomagają młodym realizować
harcerstwo. Bo młodsi tego z różnych przyczyn robic nie chcą.

 nie> widziałam dokładnie, kto grał i śpiewał, ale owy druh (bo był to >
mężczyzna)
> śpiewał - i nie boję się użyć tego słowa - okropnie.

No, to Sławek, nasz kleryk. Rzeczywiscie niezbyt sobie z tym radził.
Szkoda, ze nikt mu nie pomógł :)

> Po jakiś 5 minutach jakaś druhna (...)

to hm. Ela Pokropek - naprawdę trudno jej nie znać. Ale trudno ją
zauważyć, bo niewielka jest:)
Zresztą polecam druhnie druhnę Elę do współpracy przy organizacji
różnych eventów, bo nigdy nie odmawia innym pomocy w organizacji
czegokolwiek.
Za co jej też bardzo dziękuję :)

Rzeczywiscie spodziewalam sie czegos innego po tym przekazaniu.
I kręgu na koniec i modlitwy harcerskiej w kościele.

Pozdrawiam
Anna Nowakowska
(mocno??) (dojrzała??) instruktorka

Potrzebujesz pomocy szkolnej?
Streszczenia lektur, gotowe opracowania,
recenzje filmów i książek, Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fnaleniucha.html&sid=584