[Czuwaj] BŚP

Katarzyna Delążek kasia w wawrzyszew.net
Śro, 17 Gru 2008, 19:04:55 CET

Dnia środa 17 grudzień 2008, Anna Michalina Nowakowska napisał:

> Ile druhna ma lat? Pytam z ciekawości.

Druhna jest studentką w wieku wędrowniczym i nie zamierza prowadzić drużyny w
w wieku "mocno dojrzałym".

> I zastanawiam się, do której grupy by mnie druhna zaliczyła.
> A, że stałam obok mojego drużynowego - młodego a jakże, to pewnie do tej
> grupy mocno dojrzałych :)

Chciałabym zauważyć, że kwestię "mocno dojrzałych" instruktorów poruszyłam
także ze względu na zachowanie, jakie zaobserwowałam. Dziewczynki w pałatkach
BEZ KURTEK POD SPODEM (!!!), a obok ich opiekunka (czy druzynowa to nie mam
zielonego pojęcia) W PUCHOWYM PŁASZCZYKU!!! Nie dość, że wyglądały źle, to
jeszcze marzły. Same pewnie na ubranie się w pałatki nie wpadły.

Ja sama mam już dzisiaj katar i kicham - zapewne dlatego, że chciałam wyglądać
choć trochę harcersko (bo w kurtce turystycznej i butach turystycznych
wyglądałam jak Warszawiaczek) i miałam przez półtorej godziny rogatywkę, a
nie czapkę na głowie.

> TO JEST NASZA CHORĄGIEW. Hufce warszawskie, owszem mają wielu młodych i
> bardzo młodych drużynowych. Hufce podwarszawskie - mają znacznie starszą
> kadrę. I JUŻ. Tak wygląda nasza organizacja poza duzymi miastami. Tam są
> dorośli lub bardzo dorośli ludzie, którzy pomagają młodym realizować
> harcerstwo. Bo młodsi tego z różnych przyczyn robic nie chcą.

Ciekawe z jakich? I czy ktoś zamierza coś z tym zrobić...

--
Kasia Delążek