Re: [Czuwaj] Pałatki...

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 17 Gru 2008, 15:00:55 CET

> Tak w ogóle to wg. mnie pałatek używa się głównie przy uroczystościach
> (nazwijmy je) patriotyczno - religijnych dla oficjalnych gości i nie
> uświadczy się tam gimnazjalisty. Wątpię żeby były jeszcze takie
> środowiska które zabierają "namioty" na biwak czy na zbiórkę.

Nie angażuję się w dyskusję o pałatkach, bo moim zdaniem nie ma o czym
dyskutować - wygląda to fatalnie, jak z filmu retro, albo podczas parady
górników w strojach tradycyjnych. Słowem, śmiech na sali i na pewno nie
tworzy to obrazu dynamicznej organizacji dla młodych ludzi. Ale nie to co
mnie bardziej jeszcze zastanawia, to po co harcerze uczestniczą w
"uroczystościach patriotyczno - religijnych" na których nie ma młodych
ludzi? Czy my jesteśmy organizacją dla młodych czy dla starych, którym
brakuje kogoś do obstawienia szpaleru w pustym kościele?

Harcerze mogliby jednak zająć się bardziej programem niż działaniami
obliczonymi na poklask ze strony gawiedzi.

Pozdrawiam
Marcin Skocz