Re: [Czuwaj] BŚP

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 17 Gru 2008, 20:37:24 CET

Dnia 17-12-2008 o godz. 19:04 Katarzyna Delążek napisał(a):

> Druhna jest studentką w wieku wędrowniczym i nie zamierza prowadzić
> drużyny w
> w wieku "mocno dojrzałym".

A gdzie się zaczyna ten wiek mocno dojrzały?? :)

> Chciałabym zauważyć, że kwestię "mocno dojrzałych" instruktorów poruszyłam
> także ze względu na zachowanie, jakie zaobserwowałam.

Spoko, ja tak z ciekawości, bo nie wiem, kiedy sama zostanę mocno
dojrzałą druhną i będe tak oceniana przez młodszych instruktorów.

> Ja sama mam już dzisiaj katar i kicham

no ja też :) a wszystko przez te pół godziny PRZED kiedy staliśmy pod
Prusem.

> Ciekawe z jakich? I czy ktoś zamierza coś z tym zrobić...

No własnie trudno coś z tym zrobić. W małych miejscowościach młodzi
ludzie po maturze wyjeżdzają do duzych miast studiowac albo pracować. I
nie wracają. Czasem wracają jako nauczyciele i prowadzą harcerstwo
dalej. Wtedy już podpadają pewnie pod Twoją definicję mocno dojrzałych.
Ci, którzy nie wyjeżdżają na studia.... no cóż. To selekcja często
negatywna.

Trudno coś z tym zrobić.
Albo wspierac ekstremalnie młodych drużynowych w małych miasteczkach,
albo wspierac program realizowany przez tych mocno dojrzałych :)

Pozdrawiam
Ania Nowakowska
(czasem mocno niedojrzała)

Gdy tłum wybucha radością, przypominasz sobie po co to robisz.
FOOTBALL MANAGER 2009:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FFootballManager.html&sid=586