Re: [Czuwaj] B¦P

Bogdan Ciechomski bogdan288 w o2.pl
¦ro, 17 Gru 2008, 20:55:05 CET

> chciałam wygl±dać choć trochę harcersko (bo w kurtce turystycznej i
> butach turystycznych wygl±dałam jak Warszawiaczek) i miałam przez
> półtorej godziny rogatywkę, a nie czapkę na głowie.

 Warszafka, warszawiaczek. Pani ładna, co wam przeszkadza nasz syreni gród?
 My¶li druhna że my tu tylko ciarachy co się czwanimy? Może  paskudenty -
 warszawianie co zachowuja się jak zza rogatek? To Ľle że jak mamy forsiaki
 w dolinie to i aleganccy chcemy być? Czemu nie mówicie Krakowek lub Wrocek
 też duże grody gdzie ludzie maj± ciepłe podwatowanie w dolinie. Że niby my
 czapki zamiast dekli harcerskich zakładamy? Może asiory bo aniołeczni
 małe, ale my morowi jeste¶my i nosimy się jak trzeba.
 Bogdan Ciechomski HO