[Czuwaj] przyjazne panstwo

Pią, 1 Lut 2008, 09:36:33 CET

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 01, 2008 9:23 AM
Subject: Re: [Czuwaj] przyjazne panstwo

> To zależy od definicji biwaku.
>

> Tylko?
>
> To oczekiwałbym, ze moja organizacja tak zdefinije biwak,
> zebym miał z jego organizacja jak najmniej problemów.
> Jedym słowem przyjmie maxymalnie przyjazna dla wychowawcy definicję.

Tylko i aż.

Problem w tym że znaczna część "biwaków"
to niestety są faktycznie 2-5-dniowe "placówki wypoczynku".
A jeszcze inne, mimo że nie zajmują się "wypoczynkiem"
to są tak traktowane przez instruktorów ZHP
bo tylko wtedy moga się "załapać"
na samorzadowe dofinasowanie "wypczynku dzieci i młodziezy szkolnej"

Czesław