[Czuwaj] przyjazne panstwo

Paweł Lach yeti2ky w poczta.fm
Pią, 1 Lut 2008, 09:34:18 CET

Marcin Wojtczak pisze:

Paweł Lach pisze:

>A mógłbyś rozwinąć tę myśl, jakie np. uprawnienia wychowawcze powinien
>mieć młodzik, a jakie Harcerz Orli?
>Bo stopnie instruktorskie uprawnienia wychowawcze takie jakie mogą dać,
>już dają.
>Chyba, że uważasz, że stopień instrutorski powinien dawać uprawnienia
>analogiczne do studiów pedagogicznych.

WYbacz ale pisałem go już ciut zmęczny i stąd pewne głupoty:

Primo) Chodziło mi oczywiście o stopnie instruktorskie

Secundo) Uważam że stopień instruktorski powienin dawac uprawnienia
państwowe
bez potrzeby dodatkowych zewnętrzynych zaświadczeń. Czy;li pwd. -
wychowawca,
phm. - Kierownik placówki

>Marcin Wojtczak

Paweł Lach

Sprawdz, czy pasujesz do swojego partnera!
http://link.interia.pl/f1ce7