[Czuwaj] przyjazne panstwo

Gofer gofer w 3dw.pl
Pią, 1 Lut 2008, 10:18:15 CET

Stopien instruktorski daje uprawnienia wychowawcy BEZ jakichkolwiek
dodatkowych zaswiadczen i kursow.
Stopien phm. daje uprawnienia kierownika placowki, po krotkim bardzo
ograniczonym zakresowo kursie.
I slusznie bo przepisy finansowe oraz bezpieczenstwa ciagle sie zmieniaja.

Uwazam, ze instruktorzy nie maja zle bo ustawa o nich zadbala, wiec nie do
konca wiem o jakie inne uprawnienia jeszcze chodzi?

Paweł Sobczak