Re[2]: [Czuwaj] było CMS jest stopnie harcerskie

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Pią, 1 Lut 2008, 15:36:48 CET

Wiadomość od: Pawel Dobosz
E-mail: pawel.dobosz w interia.pl
Data: piątek 1 lutego 2008 (13:13:45)
Temat: Re: [Czuwaj] było CMS jest stopnie harcerskie

PD> Ręce opadają. Takie podejście zniechęca. Nie można inaczej?..
[...]

I właśnei Paweł nakreśliłeś wzór procesu decyzyjnego jaki mógłby być
praktykowany w naszej organizacji. Wydaje się to być jedna z
nielicznych propozycji tego typu (jak nie jedyna o jakiej ostatnio
słyszałem), która mogłaby w sposób radykalny podnieść działania
organizacyjne na wyższy poziom. Tylko dopracować i możnaby zacząć wdrażać.
Kamil Wais
PS. bym jeszcze dopisał np. etap testowego sprawdzania rozwiazań, żeby
było "zupełnie jak przed wojną"

Kliknij >>>>  http://link.interia.pl/f1ce8