[Czuwaj] było CMS jest stopnie harcerskie

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 1 Lut 2008, 22:12:04 CET

Kamil Wais pisze:

> I właśnei Paweł nakreśliłeś wzór procesu decyzyjnego jaki mógłby być
> praktykowany w naszej organizacji. Wydaje się to być jedna z
> nielicznych propozycji tego typu (jak nie jedyna o jakiej ostatnio
> słyszałem), która mogłaby w sposób radykalny podnieść działania
> organizacyjne na wyższy poziom. Tylko dopracować i możnaby zacząć wdrażać.
> Kamil Wais

ale tak mniej więcej wyglądały dyskusje nad systemem stopni harcerskich
i regulaminem mundurowym
czyli mechanizmy są i ludzie którzy je stosowali chyba też się znajdą,
żeby podzielić się doświadczeniem od strony organizatora-moderatora.
tylko, że taki model nie uchroni przed niezadowoleniem tych, których
koncepcje odrzucono
ponadto praktyka wykazała, że w ZHP nie ma możliwości wymuszenia na
niezadowolonych, aby stosowali rozwiązania przyjęte w wyniku dyskusji.

Marcin Wojtczak