[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 5 Lut 2008, 16:17:55 CET

05-02-08, basiafm <basiasmola w poczta.fm> napisał(a):
> Czuwajcie,
> mam pytanie, czy najaktualniejszy regulamin musztry to jest ten
> wprowadzony Rozkazem Naczelnika ZHP L. 5/97 z dnia 20 maja 1997 r.,
> czy tez mamy jeszcze jakis aktualniejszy? Uslyszalam ostatnio bowiem
> od harcerzy z sasiedniego hufca, ze "na apelu juz sie nie mowi tyle
> razy "Bacznosc" co wczesniej" oraz "zwracali nam na to uwage na
> ostatnim Rajdzie Swietokrzyskim":)
>
> W w/w zasadach musztry w I czesci apelu komendy Bacznosc i Spocznij
> wystepuja dosyc gesto, natomiast poza tymi zasadami w Internecie nie
> [...]

Nic nowego nie zostało wydane. Co więcej będzie z tym ciężko - chyba
że znajdzie się ktoś kto będzie w stanie ogarnąć wprowadzanie takiej
(jakże ważnej!) zmiany, kto będzie chciał poświęcić swój czas na coś
takiego jak musztra. Większość osób zanim dojdzie do takiego szczebla
harcerskiej drogi nabiera do musztry, jej znaczenia i wszystkiego co z
nią związane spoooorego dystansu :]

g00rek

P.S. No dobra, może nie znam ludzi w odpowiednich kręgach, albo nie
doceniam wagi tego jakże ważnego elementu naszej metody wychowawczej
<lol> ;)