[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 5 Lut 2008, 17:30:57 CET

Michał Górecki zwany g00rek napisał:

> Nic nowego nie zostało wydane. Co więcej będzie z tym ciężko - chyba
> że znajdzie się ktoś kto będzie w stanie ogarnąć wprowadzanie takiej
> (jakże ważnej!) zmiany, kto będzie chciał poświęcić swój czas na coś
> takiego jak musztra. Większość osób zanim dojdzie do takiego szczebla
> harcerskiej drogi nabiera do musztry, jej znaczenia i wszystkiego co z
> nią związane spoooorego dystansu :]

> P.S. No dobra, może nie znam ludzi w odpowiednich kręgach, albo nie
> doceniam wagi tego jakże ważnego elementu naszej metody wychowawczej
> <lol> ;)

To ja się podejmuję popełnić aktualizację regulaminu musztry, usunąć
sprzeczności,  niedomówienia i niejasności. Których w regulaminie musztry
z 1997 jest całkiem sporo. I zgłoszę się w tej sprawie do GK.

Niezależnie od tego, że jest to forma pracy, którą stosuję naprawdę
sporadycznie. MSPANC

To co, Michał, wystawisz mi referencje?

Darek