[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 5 Lut 2008, 19:25:30 CET

Dnia 05-02-2008 o 17:30:57 Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał(a):

> To ja się podejmuję popełnić aktualizację regulaminu musztry, usunąć
> sprzeczności,  niedomówienia i niejasności. Których w regulaminie
> musztry z 1997 jest całkiem sporo. I zgłoszę się w tej sprawie do GK.
> Darek

A ja proponuję współpracę z Inspektoratem Drużyn Obronnych GK ZHP.
Przede wszystkim dlatego, że są tam ludzie o odpowiednich kwalifikacjach.
Jeżeli się nie mylę szef IDO jak i jeden z członków są zawodowym oficerami
Wojska Polskiego. Na pewno są w stanie podpowiedzieć kilka rozwiązań -
praktycznych i mądrzejszych, a niekoniecznie przez "cywili" tworzonych
sugerując się "tradycją" własnego środowiska.

Tak. Ja jestem za tym, że musztra jednak nam się przydaje. Na pewno przyda
się młodszemu drużynowemu w ogarnięciu drużyny na trasie, na drodze, na
zbiórce etc... ;) Nie dyskutuję nad tym argumentem, ale obecnie radzę, kto
mógłby z całą pewnością dobrze podjąć się współpracy przy aktualizacji
regulaminu.

Aha...
A jeżeli są chętni do aktualizacji Regulaminu Pracy Lotniczej
(pozostającego od lat w wersji "projekt") to ja zapraszam na priv. Sekcja
Spadochronowa się tym zajęła, ale potrzebujemy też innych lotników,
lotniarzy, baloniarzy - przede wszystkim po to, żeby sprawności
spejclanościowe rzeczywiście były dla H i HS, a nie tylko dla W, którzy
już zainteresowani są zdobywanie uprawnień (BO WRESZCIE MOGĄ).

--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak

PS.
Ruszył nabór na VII Harcerski Kurs SPadochronowy (2-6.07.2008.). Na VI
kurs mamy już komplet chętnych. ;)