[Czuwaj] Do Wicenaczelnika

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 6 Lut 2008, 20:54:14 CET

Witam wszystkich,

osmielony koncowka listu Slawomira Wasia:
> Po odpowiedzi na nie nie wykluczam przesłania szczerych gratulacji!

odpowiadam:

> W związku z tym mam pytania do Wicenaczelnika Budzyńskiego.
a czemu akurat do naczelnika Budzynskiego? On nie nadzoruje
obszaru kontaktow miedzynarodowych, które poprzez swojego
pełnomocnika nadzoruje bezpośrednio naczelniczka.

> 1. Czy możesz Druhu napisać ile to kosztowało nasz Związek?
bardzo proszę: równowartość 1000 GBP

> 2. Czy coś jeszcze zostało w kasie?
z tego co wiem: tak

> 3. Jakie inne zobowiązania nie są uregulowane kosztem tych wobec
> WAGGGS?
nie ma takich, ktore zostalyby zaniedbane przez platnosc
dla WAGGGS

> 4. Czy druh pełnomocnik został komisarzem w WOSM, czy może jest tylko
> od spraw WOSM?
jesli chodzi o moj podpis to zwyczajowo oznacza to wlasnie fakt,
ze ten z dwojga komisarzy zajmuje się WOSM - nie wiem czy
dobrze odgadłem Twoja intencje pytania, Slawku

Mam nadzieje, ze sprostałem zadaniu i udzieliłem wyczerpujących
odpowiedzi mimo, ze jestem tylko skromnym pełnomocnikiem
a nie wicenaczelnikiem. Jeśli tak to z nadzieja oczekuje obiecanych
gratulacji, a jeśli chociaż nie dla mnie to dla nadzorującej
dzialania zagraniczne naczelniczki.

pozdrawiam serdecznie
R. Bednarczyk