[Czuwaj] Do Wicenaczelnika

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 6 Lut 2008, 21:38:01 CET

From: "Rafal Bednarczyk" <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
> osmielony koncowka listu Slawomira Wasia:
>
> odpowiadam:

> a czemu akurat do naczelnika Budzynskiego? On nie nadzoruje
> obszaru kontaktow miedzynarodowych, które poprzez swojego
> pełnomocnika nadzoruje bezpośrednio naczelniczka.

> bardzo proszę: równowartość 1000 GBP

> z tego co wiem: tak

> nie ma takich, ktore zostalyby zaniedbane przez platnosc
> dla WAGGGS

> jesli chodzi o moj podpis to zwyczajowo oznacza to wlasnie fakt,
> ze ten z dwojga komisarzy zajmuje się WOSM - nie wiem czy
> dobrze odgadłem Twoja intencje pytania, Slawku

> [...]

Z przyczyn oczywistych kierowałem swoje pytanie do Druha Krzysztofa ponieważ
oczekiwałem odpowiedzi osoby kompetentnej, za słowami której nie będzie się
kryło żadne podwójne dno. Ponadto pytania (3) nie dotyczą szeroko
rozumianych "stosunków międzynarodowych" tylko twardej codziennej finansowej
rzeczywistości.
Ponieważ nie chciałbym jednak trwonić gratulacji, ani dywagować z osobami,
które z oczywistych przyczyn nie budzą mojego zaufania, czy ZHP akurat miał
wolny tysiąc funtów, czy nie, poczekam spokojnie na odpowiedź druha
Wicenaczelnika. Gratulacje zawsze zdażę przekazać.
SW