Re: Re: Re: [Czuwaj] i my tak dalej nie będziemy płacili

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 6 Lut 2008, 22:16:24 CET

06-02-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):

> to jak już jesteśmy wokół tematów finansowych to może i ktoś zechce coś na ten temat odpowiedzieć
>
> nie za bardzo rozumiem ciszy, jak dopytuje się o finanse - wydatki GK-i, to wielu chętnych
> a gdy pytanie dotyczy chorągwi, to cisza, czyżby ze wstydu?
> a może z obawy, że jak ktoś coś napisze, to zaraz ktoś z komendy chorągwi zaraz zapyta: "a jak Druhno/Druhu ze składkami w hufcu?"
>
> czyżby hipokryzja?

Tomek, może to raczej bezsilność a nie hipokryzja?
Kurczę jak nie zapłacę składek to nie pojadę na obóz. A jak Korpus
daje ciała po całości to nic. Na następnym zjeździe dostaną kolejne
brawa od swoich kolegów i tyle :]

Ja jestem za twardym rozwiązaniem. Zresztą poprzednia GK mówiła
właśnie o czymś takim, ale niestety nie było wprowadzone. Jeśli jakaś
chorągiew wisi kasę to należy spieniężyć jej majątek i przekazać tylko
tyle ile się należy. Pomniejszone o składki :P

No ale cóż dowiedzieliśmy się na ostatnim zjeździe że to Chorągiew
jest najważniejsza. A Korpus brylował ze swoimi złotymi sznurami. Zas
osoby takie jak Sławek Waś, które mówiły otwarcie że chcą dobrać się
Korpusowi do... raportów :P i nie tylko niestety nie były i nie są
zbyt popularne. No jak to, jak to?

Dla mnie to jest jakaś jedna wielka masakra że ciągle nie potafimy
tego zmienić, a jedyna droga która była to porozumienie z Korpusem
Betonu.

ŻĄDAM ŻEBY WSZYSTKIE MOJE SKŁADKI BYŁY PRZEKAZYWANE ZGODNIE Z NASZYM
PRAWEM. Wszystko inne traktuję jak kradzież, albo sprzeniewierzenie.

g00rek

P.S. Przepraszam, ale musiałem to z siebie wyrzucić :P