=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] i my tak dalej nie b=EAdziemy p=B3acili??=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Śro, 6 Lut 2008, 22:08:41 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 > najbardziej kuriozalne jest 0% w GK

to jak już jesteśmy wokół tematów finansowych to może i ktoś zechce coś na ten temat odpowiedzieć

nie za bardzo rozumiem ciszy, jak dopytuje się o finanse - wydatki GK-i, to wielu chętnych
a gdy pytanie dotyczy chorągwi, to cisza, czyżby ze wstydu?
a może z obawy, że jak ktoś coś napisze, to zaraz ktoś z komendy chorągwi zaraz zapyta: "a jak Druhno/Druhu ze składkami w hufcu?"

czyżby hipokryzja?

tomek