[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 6 Lut 2008, 23:32:35 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <dominik.jan.domin w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 06, 2008 11:01 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

> Nie znasz lepszych metod?
>
> Bo ja, mimo lat musztry, koordynacji nie wyrobiłem.
>
> I chyba poszedłem tropem MG - ze znawcy regulaminów i zwolennika musztry
> doszedłem do stanu, że pytam się "po co" i odpowiediz nie znajduję.
>
> DJD

Znam lepsze metody. Zauważ, że zastosowałem znaczek :) - oznaczający
uśmiech. Wyciąłeś go cytując.

A jeśli chodzi o to, po co ją stosować... To zależy - jaka jest grupa, jaki
jest poziom dyscypliny, jaki wiek. Wyobrażam sobie drużynę, w której wcale
musztry nie ma...

Nota bene jest sporo form, które są nadużywane i trudno jest domyślić się
sensu ich istnienia (najczęściej stosuje się je bez sensu): sygnalizacja (w
harcówce), szyfry (sztuka dla sztuki), węzły (zna się nazwy, ale zastosować
już nie - tylko wymienić zastosowania), typy ognisk, perfekcyjna obsługa
TAPa, zwijanie koca :) itp :)

Pozdrawiam!

Krzysiek

Zmus swoj telefon do wysilku - WYGRAJ!