[Czuwaj] Statut było:4GK - kto na etacie

Czw, 7 Lut 2008, 08:25:54 CET

Dnia 07-02-2008 o 00:18:33 Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> Widzę, że temat nie specjalnie ciekawy :)
> (przynajmniej na forum ogólnym)
>
> W międzyczasie wymieniłem jednak opinie na priv, m.in. na temat zmian w
> strukturze organizacyjnej ZHP. To mi przypomniało o pomyśle powołania
> zespołu ds. opracowania nowego Statutu ZHP.
>
> Pomysł przedstawiony został przez Ryszarda Rutkowskiego na posiedzeniu
> RN w czerwcu ubiegłego roku. Pamiętam, że prezentowano też harmonogram
> prac.
>
> Ciekaw jestem jak ta sprawa wygląda dzisiaj..
>

> Paweł

Po zjeździe we września 2007 roku już nie jestem Przewodniczącym komisji
stat-reg. RN a tym samym nie jestem też szefem zespołu statutowego.
Obecnie funkcje te pełni hm.Rafał M. Socha. Harmonogram i skład zespołu
statutowego teoretycznie nadal obowiązuje. Praktycznie:
- opóźnienie w stosunku do założonego tempa prac sięga pół roku;
- nie znane mi są żadne zaplanowane spotkania zespołu (a nadal jestem
członkiem tej komisji/zespołu)
- GK nie wydelegowała do składu dwóch przedstawicieli (jednym miał być
Paweł Zygarłowski - hm.... daaaawno go nie widziałem na RN, czy innych
sporkaniach z GK).

Ryszard Rutkowski