Re: [Czuwaj] Statut by³o:4GK - kto na etacie

Czw, 7 Lut 2008, 12:08:55 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 07, 2008 8:25 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Statut by³o:4GK - kto na etacie

> Dnia 07-02-2008 o 00:18:33 Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
> napisa³(a):

> Po zje¼dzie we wrze¶nia 2007 roku ju¿ nie jestem Przewodnicz±cym komisji
> stat-reg. RN a tym samym nie jestem te¿ szefem zespo³u statutowego.
> Obecnie funkcje te pe³ni hm.Rafa³ M. Socha. Harmonogram i sk³ad zespo³u
> statutowego teoretycznie nadal obowi±zuje. Praktycznie:
> - opó¼nienie w stosunku do za³o¿onego tempa prac siêga pó³ roku;
> - nie znane mi s± ¿adne zaplanowane spotkania zespo³u (a nadal jestem
> cz³onkiem tej komisji/zespo³u)
> [...]

Skorzystam z okazji by przypomnieæ Ci o wniosku KPW
w sprawie czynnego prawa wyborczego,
zawartym w "manife¶cie" KPW
przekazanym do GK ZHP.
Uwa¿amy ¿e wprowadzenie zasady i¿ czynne prawo wyborcze
(na zjazdach hufców i "zbiórkach  wyborczych")
maj± tylko dru¿ynowi winno nadaæ zwiazkowi dobry kierunek.
Oczywi¶cie, z ich wyboru, delegatami na zjazdy chor±gwi/zwiazku
mog± byæ np. wy³±cznie nie-druzynowi,
ale to jest ju¿ prawem dru¿ynowych kogo wybior±.

Czy GK ZHP przekaza³a Ci (jako ówczesnemu szefowi) nasz "manifest" ?

Czes³aw

P.S.
Rafale (hm.Rafa³ M. Socha) je¶li jeste¶ na li¶cie, daj znaæ
czy Zespó³ dysponuje naszym "manifestem".

PC

.