Re: [Czuwaj] Rok Małkowskich

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 8 Lut 2008, 15:10:06 CET

08-02-08, Piotr Kowalski <kowlak w gmail.com> napisał(a):

> Małkowskich
> >

> To chyba kolejny dowód, że ja nie jestem częścią ruchu. Bo dla mnie to
> trochę mało. że uczcili i ogłosili. Jeśliby nic z tego nie wynikało.

Ech, no właśnie. I mówić, że ja dzielę. Ale ja naprawdę czuję się jak
Bolesław Prus patrzący na romantyków i nie kumający o co chodzi.

Jak to co ma wynikać? DZIAŁANIA. Konkretne, wymierne rzeczy. Które wpłyną na
to co dla nas najważniejsze - wychowanie młodych ludzi!

Mamy PEŁNO w harcerstwie symboli, znaczeń, doniosłych  spraw które istnieją
tylko w warstwie symbolicznej. Zatrzymaliśmy się w pierwszej połowie XIX
wieku i ani rusz!

Działania. Konkretne działania!