RE: [Czuwaj] Rok Małkowskich

Jerzy Mil gacki w poczta.onet.pl
Pią, 8 Lut 2008, 15:40:49 CET

Mamy PEŁNO w harcerstwie symboli, znaczeń, doniosłych  spraw które istnieją
tylko w warstwie symbolicznej. Zatrzymaliśmy się w pierwszej połowie XIX
wieku i ani rusz!

Działania. Konkretne działania!

Popieram oczywiście Twój postulat o konkretne działania!!!... (wykrzykniki
mają pokazywać stopień poparcia). Rozumiem, że tekst o zatrzymaniu się w
połowie XIX wieku oznacza, że cofamy się w rozwoju, bo ja bym pierwszej
połowy XX wieku w historii harcerstwa nie skreślał (a nie chodzi mi o
symbole, ale o działanie).

Ogłoszenie Małkowskich patronami tego roku to niestety symbol. Czy będzie z
nim związane jakieś konkretne działanie, czy też skończy się na paru akcjach
"ku czci" zależy przede od ludzi z tzw. ruchu harcerskiego.

Jurek