Re: [Czuwaj] Rok Małkowskich

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 8 Lut 2008, 15:51:42 CET

08-02-08, Jerzy Mil <gacki w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ogłoszenie Małkowskich patronami tego roku to niestety symbol. Czy będzie
> nim związane jakieś konkretne działanie, czy też skończy się na paru
> akcjach
> "ku czci" zależy przede od ludzi z tzw. ruchu harcerskiego.

Jurku, przeze mnie po prostu przemawia jak zwykle gorycz. Znam wiele imprez
na których od programu imprezy i tego co będą robiły dzieciaki ważniejszy
jest patronat prezydenta, albo patron imprezy - głównie w stylu 76473 Pułk
Dywizji Zmotoryzowanych Spadochroniarzy. I symbolicznie jest super. Kolejna
duchowa strawa została zjedzona, kolejny symboliczny znicz gdzieś tam
zapłonął.

Nieważne, że dzieciaki się będą nudziły, że będziemy mieli kolejny nudny
kominek, czy tego typu "atrakcję". Patron jest!

Ale może ja nie rozumiem głębi idei patronatu :)